- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים by mamon.
- מאתתגובות
- נובמבר 20, 2015 בשעה 1:19 pm #7784os450kal@gmail.comמשתתף
בס”ד
את השאלה הזאת הייתי צריכה לשאול לפני שרכשתי את הקורס אבל רק עכשיו אני יודעת לשאול!!!
קהל היעד שלי הוא נשים דתיות ודתיות +
המילים שאנחנו משתמשות בהן הם: ‘עבודה על המידות’ ‘עבודת הנפש’ התקדמות רוחנית… זה בכללי. אם יורדים למילים ספציפיות של מידות כמו- כעס דאגה וכו… אז זה ספציפי מידי…
למילים הכלליות יש מעט מאוד חיפושים באינטרנט- אז אולי בכלל לא כדאי לי להתאמץ ולקדם את האתר בדרך הזאת?
אמנם יש לי גם נושא אכילה- שהוא כללי וכן יהיו נשים שרוצות דווקא התייחסות תורנית לנושא.
אבל לגבי מיניות למשל – לא נראה לי שמישהו מקהל היעד שלי יחפש נושא זה באינטרנט ומי שכן מחפשת לא בהכרח (לשון המעטה) תחפש את זה בכיוון יהודי תורני.נובמבר 22, 2015 בשעה 1:41 pm #7788mamonמנהל בפורוםתראי, זה התחום שבו את עוסקת, את לא תחליפי תחום בגלל שקשה למצוא לו מילות מפתח…
הבעיה שלך היא לא רק שלך, אלא של כל מי שעוסק בתחומים יותר רוחניים – ייעוץ, אימון, העצמה אישית וכד’. מצד אחד אנשים קצת פחות מחפשים את זה בגוגל מאשר הכמות שמחפשים אינסטלטור למשל, אבל מצד שני גם יש פחות תחרות ויותר קל לקדם, אז החיסרון והיתרון מתקזזים.
מה שאני מציע באופן מעשי זה: א. להעתיק מהאתרים אחרים מוצלחים בתחום (תבדקי למשל אילו מילים מקדמים מרכז שמיים, שקוף, בית מדרש להתחדשות, הרבנית ימימה, כוח התודעה, הרז ארז משה דורון, כל אתרי ברסלב על גווניהם השונים, מדריכי שיטת ימימה השונים, ועוד הרבה).
ב. לא לפחד ממילים על חיפושים נמוכים (פחות מ100). זה אמנם נמוך, אבל אם תהיי בהם ראשונה-שלישית את עדיים תקבלי מהם הרבה, וללא הרבה השקעת זמן. - מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.