- This topic has 3 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים by mamon.
- מאתתגובות
- נובמבר 5, 2015 בשעה 5:38 am #7519tzvi@eizenman.comמשתתף
בס”ד
לאורי שלומות, – בהמשך לשאלותיי עוד 2 שאלות והבהרה ברשותך (כי נדמה לי שלא ענית לי על זה – סליחה)
ראשית –
מצטער שלא הצלחת להיכנס כי טעיתי מרב מהירות בכתיבת השם (פעמיים E במקום S)
הינה הכתובות : http://www.safetyprofessionals.net
http://www.safetyprofessionalskey.co.ilשנית – ברשותך אנסה לנסח בצורה קצת שונה
לגבי קידום אתרים – כשכתובת האתר מופיעה בגוגל כתוצאת חיפוש – ככתובת ארוכה אך מופיעה בה רמזים/מידע
העשויים לקדם את הרצון ללחוץ על הקישור כגון SafetyProfessionalsKey אצלי – האם זה עדיף או שמא כדאי להתמקד בכתבות קצרה
כגון Safetykey שלא רומז יותר מידי מה ומי עומד מאחרויו ו/או איזה יתרון על כתובות אחרות ומאידך קל להקליד ולזכור לגולש?
חשוב לציין שכרגע – נקודת המוצא שרב קהל היעד טרם מכיר את שם האתר הזה ועליו להתחרות מול אתרים ותיקים ומוכרים אולי?שלישית –
האם לדעתך מישהו מחו”ל שרואה כתובת Co.Il לא יחשוב זה לא רלוונטי אליו? ( בהנחה של לי מה למכור לו לחו”ל)?האם אני מבין ממך שאולי כדאי לעשות כתובת אחת לאתר בארץ וכתובת נוספת לקהל יעד מחו”ל?
תודה וכל טוב
צבי איזנמןנובמבר 5, 2015 בשעה 4:16 pm #7533mamonמנהל בפורוםזה פחות קשור לקידום האתר, אלא יותר שאלה שיווקית, ואני באמת לא חושב שיש תשובה ברורה. באופן כללי בדרך כלל הנטייה היא ששמות קצרים עדיפים על שמות ארוכים. ממילא אנשים לא ממש קוראים את הכתובת של האתר לפני שהם לוחצים על תוצאה בגוגל, אלא יותר את הכותרת של התוצאה. לכן אני כן הייתי הולך על קצר. אבל אם האתר שלך כבר קיים זמן מה עם השם הארוך, תשאיר את זה כך, הוותק הוא חשוב.
לגבי ריבוי הדומיינים, זה מזיק לקידום, מבחינת גוגל כל דומיין הוא כמו אתר בפני עצמו, ויש פה בעצם כמה אתרים עם תוכן זהה, שזה לא טוב.
מומלץ לעשות כפי שאמרת – אם יש לך קהל יעד מחו”ל, תיצור אתר בשביל חו”ל (ובאנגלית), ותעשה קישורים בין האתר העברי והאמריקאי.
כך שבסופו של דבר יהיו לך שני דומיינים עיקריים, ולשאר הדומיינים תעשה הפניות קבועות (301) לאותם דומיינים עיקריים.נובמבר 7, 2015 בשעה 9:39 pm #7550ig_gold@yahoo.comמשתתףשבוע טוב, אורי!
בהמשך לשאלה של צבי, האם מספר דומיינים (אתרים) המאוחסנים באותו מקום לא יפריעו אחד לשני בקידומם העתידי? או שכן ואז עדיף לרכוש דומיין אחד מול אחסון אחד? העניין כאן פחות חיסכון ברכישת אחסון, אלא יותר פוטנציאל הקידום של כל אחד האתרים.
תודה.נובמבר 8, 2015 בשעה 5:48 pm #7562mamonמנהל בפורוםיש כאלה שאומרים שאם אתה מפנה מאתר אחד לאחר, ושני האתרים יושבים על אותו אחסון, אז גוגל מבין שבעצם שני האתרים שייכים לך ולכן לא כל כך מתרשם מההפניה מאתר אחד לשני. לפי זה יש הגיון לשים אתרים במספר חברות אחסון שונות.
באופן אישי אני קצת עושה את זה, אבל קשה לדעת כמה זה באמת משפיע. אז אם יש לך כסף לך על זה, אבל לא נראה שזה קריטי. - מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.