- This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים by mamon.
- מאתתגובות
- נובמבר 10, 2015 בשעה 7:45 pm #7613gilatal307@gmail.comמשתתף
המוצר/ השירות השירות שלך – מה לכתוב שם? מילות מפתח מאתר מתחרה או תיאור של המוצר?
לדוגמא האתר שלי http://www.milimmetaylot.co.il/
סיורים בעקבות ספרים
כתבתי את הדבר הבא:
יום הולדת 30, יום הולדת 40, יום הולדת 50, יום הולדת 60, יום הולדת 70, יום הולדת 80, רעיונות ליום הולדת, רעיון ליום הולדת, יום הולדת למבוגרים, יום הולדת לבעל, יום הולדת לחברה, יום הולדת לבן זוג, יום הולדת לבת זוג, סיור יום הולדת, סיורים קולינריים, שווקים וטעימות, לחגוג יום הולדת, רעיונות ליום כיף, סיורי גיבוש לעובדים, סיור ביפו, סיור בחיפה, סיור בצפת, מלכת היופי של ירושלים, סיור בירושלים, סיור בתל אביב, סיור בפלורנטין, סיור בשרונה, סיור מודרך, סיור חווייתי, סיור בשוק מחנה יהודה, יהדות עיראק, סיור בחדרה, אות מאבשלוםבתוצאה הכוללת רעיונות קבלנו רשימה של 70 שורות מתוכה פסלתי את הרוב – לא רלוונטי למוצר שלי או תחרות גבוהה מדי.
אחרי התייחסות רק למה שנשאר (תחרות <0.8) נותרתי עם מעט שורות שגם מתוכן חלק כמות החיפושים בהם דלה מתחת ל- 150.המילים שיש כרגע באמתחתי מעטות מדי ולא מייצגות.
מה לעשות????
להלן קובץ ה- EXCELL
http://screencast.com/t/gLGHib0xQZpנובמבר 11, 2015 בשעה 5:03 pm #7627mamonמנהל בפורוםאני ממליץ לחכות ליום ראשון הקרוב, אז סוף סוף תקבלו את השיעור על תכנון מילות מפתח, ואז אם ישארו שאלות אשמח להתייחס.
נובמבר 16, 2015 בשעה 5:00 pm #7719gilatal307@gmail.comמשתתףחיכיתי לשיעור 5 אבל לא מקבלת רעיונות משום מה מהכלי. כתבתי לך על כך עוד שאלה. תוקע לי את כל ההתקדמות
נובמבר 17, 2015 בשעה 1:43 am #7730mamonמנהל בפורוםעניתי בשרשור האחר שלך
- מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.