- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים by mamon.
- מאתתגובות
- נובמבר 25, 2015 בשעה 9:34 pm #7918lmjonsonמשתתף
אורי אתה מדבר בסרטונים על קישורים שמגיעים מבחוץ אל האתר, בהרבה אתרים מתחרים שלי אני רואה שכל הקישורים מובילים דווקא לדף הראשי.
השאלות הן:
1. מה עדיף להעביר הכל לדף הראשי, או להעביר כל מילת מפתח לדף שלה?
2. איזה קישורים כן כדאי להעביר לדף הראשי?
3. האם כל מילות המפתח גם צריכות להופיע בדף הראשי, לא רק ב – keywords, אלא גם בתוכן?תודה רבה!
http://www.celebrate.co.ilנובמבר 26, 2015 בשעה 1:46 am #7919mamonמנהל בפורום1-2. זה תלוי במוצר שלך:
אם יש משהו משותף לכל המוצרים שלך שמישהו מחפש אותו, ובסדף הראשי שי דרך נוחה לראות את כללל מהמוצרים, אז כדאי גם לקדם את הדף הראשי, ולעשות למשל באתרי מאמרים מכל מאמר קישור לדף הפנימי על המוצר הספציפי וקישור לדף הראשי.
אבל,
אם המוצרים יחסית נבדלים זה מזה, אז אין עניין לקדם את הדף הראשי. אני למשל באתר שלי (www.mamon.biz) – אני לא שם שום קישורים לדף הראשי, אלא רק לדפים פנימיים שאותם אני מקדם – קורס וורדפרס, קורס ג’ומלה וכד’. אמנם גם אז, פה ושם כן תחזק את הדף הראשי, כי הוא יחזק את הדפים הפנימיים, אבל זה פחות חשוב.
3. כדאי (בצורה הגיונית). מהדף הראשי יוצאים קישורים לכל הדפים האחרים, אז כשמילות המפתח מופיעות גם בו, זה נותן יותר חוזק לאותם קישורים שהוא מוציא לשאר העמודים. - מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.