- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים by mamon.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
- מאתתגובות
- נובמבר 11, 2015 בשעה 4:21 pm #7621sortasp@gmail.comמשתתף
הי, כמה שידוע לי היו הצהרות של גוגל בנושא חוסר הרלוונטיות של מילות הפתח לגבי קידום האתר. אני לא בטוחה שמה שאנחנו לומדים זה מטה- טאג, אבל על כך מדבר מט קוץ’- מהנדס תוכנה בגוגל -:Google’s Matt Cutts explaining how Google handles some meta tags. הנה הקישור ליוטיוב :
אם זה לא קשור למה שאנחנו לומדים- אשמח להבין ההבדל.
תודה!נובמבר 11, 2015 בשעה 4:54 pm #7625mamonמנהל בפורוםגוגל אכן כבר לא משתמשים במטה-טג של מילות מפתח, ולכן החשיבות של זה פחתה מאוד, אבל זה עדיין קצת משמעותי למנועי חיפוש אחרים ולא עולה כסף להכניס ולוקח כמה שניות, אז למה לא?
לגבי השאר (description) הם כן משמעותיים גם לגוגל. - מאתתגובות
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.