- This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים by mamon.
- מאתתגובות
- נובמבר 17, 2015 בשעה 10:30 am #7738tzvi@eizenman.comמשתתף
בס”ד
לאורי שלומות,
בהמשך לשעורים המעניינים שלך, שמתי לב שגם 20 חיפושים ביום למילת מפתח (כגון: כללי בטיחות בעבודה, קצין בטיחות בעבודה וכו’) יכול להיות מדורג אצל גוגל כ-“תחרות גבוהה” בטבלה של כלי לתכנון מילות מפתח של גוגל.1.לפי אילו פרמרטים גוגל קובעים את רמת התחרות?
2. האם בפועל 20-100 חיפושים ביום, למילת מפתח, נחשב באמת תחרות גבוהה?
לרמה שלא כדאי להתחרות בה?
תודה מראש
צבי איזנמןנובמבר 18, 2015 בשעה 12:06 am #7749mamonמנהל בפורוםרמת התחרות זה כמה אנשים מתחרים במודעות בתשלום של גוגל על המילים האלו. זה נותןסוג של מדד האם מדובר במילים תחרותיות, אם כי לא מדד מוחלט.
מספר החיפושים זה משהו אחר – זה כמה אנשים (בערך) מחפשים את הביטויים האלו.
בדרך כלל מילים עם מעט חיפושים יש להם גם מעט תחרות, אבל לפעמים יש ביטויים מדויקים שמי שמחפש אותם יש סיכוי טוב שיקנה, ואז יש להם הרבה תחרות אפילו שיש מעט חיפושים.נובמבר 18, 2015 בשעה 11:34 pm #7771tzvi@eizenman.comמשתתףבס”ד
לאורי שלומות,
אז האם ניתן להניח שנאמר שלמרות שגוגל נתן ציון של תחרות גבוהה כי יש 10 מפרסמים בתשלום,
האם בכל זאת ניתן להתחרות על ההופעה בחיפוש , בהנחת העובדה שהאתרים שבחרו לשלם לא קדמו את הפן האורגני לדוגמא.
האם ניתן להניח הנחה כזו?
צבי איזנמןנובמבר 22, 2015 בשעה 2:14 pm #7803mamonמנהל בפורוםהי,
אנחנו מדברים על זה בשיעור של היום (היום השביעי). - מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.