- This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 8 שנים, 4 חודשים by mamon.
- מאתתגובות
- יוני 21, 2016 בשעה 11:31 am #9157אלמוניאורח
שלום אורי!
לפני מעט יותר משנה בעקבות הקורס שלך לבניית אתרים קניתי דרכך את האחסון,
לצערי מעבר לכמה ימים של השקעה לא התקדם כלום-כי התייאשתי…
עד כדי שכמעט שנה שלמה לא נגעתי בו – וגם בכתובת המייל המיוחדת שיצרתי לצורך
בניית האתר ולקשר עם החברה,
כעת מסתבר שהם נתנו התראות לגבי משיכת תשלום לשנה נוספת אבל לא ראיתי את זה-
כשגם מכשול השפה הוא משמעותי
ואכן הם גבו סכום של למעלה מ600 ש”חשלחתי להם מכתב-אחרי שחיפשתי הרבה זמן משהו שיתרגם בעבורי,
התחננתי שיבינו את הטעות ויחזירו את הכסף-לפנים משורת הדין
שלחתי לכמה כתובות מייל
אולם אין מהם כל תגובה כבר הרבה זמן,
אודה לך מאוד אם תוכל לסייע במשהו, אולי מחמת קשרים אישיים/מקצועיים/ עסקיים
או כטובה וחסד גדול בשבילי.
יישר כח
ורדיוני 21, 2016 בשעה 11:47 am #9158mamonמנהל בפורוםהי,
קודם כל, לא לדאוג.
הם יחזירו לך את הכסף, ולא כחסד, אלא כי זה הנוהל שלהם. תמיד ניתן לבטל ולקבל החזר כספי על הזמן שלא נוצל.
הטעות שלך היא פשוט ששלחת להם מיילים, לא כך יוצרים איתם קשר.
כדי ליצור איתם קשר יש לפנות אליהם או דרך הצ’ט או דרך מערכת התמיכה (support tickets), ופשוט לבקש לבטל ולקבל החזר.
לצ’ט – https://my.bluehost.com/hosting/chatlite
למערכת התמיכה – https://my.bluehost.com/hosting/help/ticket
אני מציע לנסות קודם דרך הצ’ט, זה מהיר יותר.יולי 24, 2016 בשעה 12:36 pm #9235אלמוניאורחאני מנסה שוש ושוב וזה לא מצליח. אני מנסה בצ’ט לבקש לבטל את החשבון ולקבל טופס מיוחד לביטול החשבון וההודעה היחידה שאני מקבלת זה שהם יחזרו אלי -וזמן המתנה נוכחי-01 דקות… ומעבר לכך – כלום! לא מקבלת במייל שום תגובה
תודה רבה מראש
יולי 24, 2016 בשעה 12:40 pm #9236mamonמנהל בפורוםלא הבנתי.
האם בצ’ט חיכית לכך שתתכתבי עם נציג?
(לפעמים כתוב זמן המתנה דקה 1 אבל בפועל לוקח יותר, צריכים סבלנות).
אם התכתבת עם נציג, האם הוא כתב לך שהוא ישלח לך את הטופס? - מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.