- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 6 שנים, 7 חודשים by mamon.
- מאתתגובות
- אפריל 22, 2018 בשעה 11:09 am #11039אלמוניאורח
יש לנו מקדם אתרים שאנחנו עובדים איתו כבר חצי שנה בערך וממה שאנחנו רואים עד כה, הוא עובד יפה וגם הדירוגים קצת עולים, אבל אין שינוי בכמות הפניות אלינו דרך האתר, שזאת המטרה של העבודה איתו בעצם. מהתייעצויות וקצת קריאה באינטרנט על קידום אתרים (תראו פה https://www.seo-simple.co.il/ את המאמר על בחירת מילות מפתח) הבנו שאולי הוא לא בחר את הביטויים הנכונים לקידום, כי הוא בעצם הולך רק על ביטויים רחבים מאוד עם המון תחרות (מה שאנחנו ביקשנו ממנו בהתחלה) ועל ביטויים שפחות רלוונטיים לשירות שאנחנו נותנים. האם אנחנו צריכים להחליף מקדם או להעיר לו? אם הוא עובד בצורה אוטומטית, כמו שכתוב במאמר שחלק מהמקדמים עושים, אז הוא בעצם לא עושה את מה שהוא אמור לעשות, לא? ואנחנו יכולים לבקש ממנו שיגיד לנו באיזה כלים הוא משתמש או לבקש ממנו להשתמש בכלי אחר או שזה עניין שלו? הוא אומר שאנחנו צריכים להמתין בסבלנות, נראה לכם שהוא צודק או שהזמן לא ישנה אם הוא ממילא לא מקדם בביטויים הנכונים?
אפריל 25, 2018 בשעה 11:45 am #11051mamonמנהל בפורוםסבלנות זה תמיד דבר טוב. אבל חצי שנה כבר כן אמורה להראות סימנים של התקדמות. הייתי פשוט מדבר איתו על זה, מה ניתן לעשות כדי שהקידום גם יוביל לתוצאות בפועל. דבר אחד זה כפי שאמרת, לבדוק האם ביטויי החיפוש שהוא מקדם גם גורמים לאנשים לבצע פעולות באתר. דב רנוסף הוא לבדוק אם האתר עצמו והאם הוא בנוי טוב מבחינת היכולת שלו להמיר. מה כתובת האתר?
- מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.