- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 8 שנים, 10 חודשים by mamon.
- מאתתגובות
- ינואר 26, 2016 בשעה 12:31 am #8584matanelמשתתף
מה התמחור עבור אופטמיזציה המקובל בשוק?
והאם זה רק עניין של תוספים או גם עבודה על הקוד שרק מתכנת יכול לעשות?
האם הכלי לבדיקת יעילות האופטמיזציה כמו של גוגול דוולופרס הוא המדד להצלחת האופטמיזציה של המתכנת?
לאיזה ציון אפשר וראוי לצפות לאחר אופטמיזציה?
והאם יש מתכנתים שיכולים להערים על המערכת ולהציג תוצאות טובות למרות שלא עשו כך? (כך אמר לי אחד)
לגבי תבנית אילו פרמטרים מובילים אותך בהחלטה איזו תבנית לבחור (מלבד העיצוב כמובן)?
האם יש לך המלצה על חברה של תבניות לאתר קניות*?
איזה תוסף היית מציע לניהול חנות בכמה שפות?
והאם אתה ממליץ שכל שפה תהיה במסד נתונים אחר לגמרי?ינואר 26, 2016 בשעה 12:04 pm #8598mamonמנהל בפורוםאני מניח שאתה מתכוון לקידום האתר בגוגל, שכולל בתוכו גם אופטימזציה.
בדרך כלל נהוג באזור ה500 ש”ח למילת מפתח אחת, עם מינימום של כמה מילות מפתח ועם מינימום של כמה חודשים.
זה גם תוספים וגם שינויים באתר (בקישורים, בכותרות, בתמונות ועוד הרבה), מפת אתר ועוד.
כלי האופטמיזציה שציינת בודק את מהירות האתר, ולא את המדד שלו לקידום בגוגל. מהירות האתר הוא דבר חשוב אבל לא המדד היחיד לגבי קידום האתר.
לגבי הערמה – לא יודע…
תבנית – חברה רצינית, כך שאפשר להניח שהתבנית היא קלילה וכתובה טוב, ולא תכביד על הדפדפן.
אני לאחרונה מאוד אוהב אותם – http://pojo.co.il/?ref=1301, יש להם תבניות טובות גם לחנות ווקומרס, ויש תמיכה בעברית.
חנות – ווקומרס,
שפות – הכי נפוץ זה wpml, אבל זה יקר. יש כמה חינמיים אבל אין לי איתם ניסיון.
מסד אחר: לא – אתה מתקין את התוסף הנ”ל ופועל שם לפי ההוראות. - מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.